oncontextmenu="return false"

Tjugosjunde Oktober 2010

Ett jädrans skitväder är vad vi har just nu i Göteborg :O  Inte kul alls. Har i alla fall lyckats ta mig ut och fått postat iväg en klänning som en köpt utav mig på Tradera.com . Kollade även lite olika salonger, som gör manikyr. Jag letar fortfarande efter en bra. Typiskt mig att vara så kräsen, men egentligen är jag inte det. Får bara ta tjuren vid hornen och göra det :P Så det blir nog någon gång nästa vecka. Imorgon blir det att inhandla en parfym jag verkligen har längtat efter. Så imorgon är den äntligen min :) YES!! Jag slänger upp en bild på dagens outfit i alla fall, för nu skall jag titta på ett avsnitt utav boxen Desperate Housewives :D 


Basic top - Zara
Svarta jeans - Vila
Halsband - Snö of sweden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din basic topp :)

2010-10-27 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0