oncontextmenu="return false"

Söndag 24 Oktober

Tik Tok - We R who we R
En seg dag med många sysslor att göra. Dagen känns inte lätt, men det är bara att ta sig igneom den. Det är ju söndag, så vad mer kan man säga att den är tråkig. Imorgon blir det gå upp i tid med, skalal skicka ett paket via posten, sedan till arbetsförmedlingen och fixa en coach ifrån http://www.studentconsulting.se/ . När det jobbet är gjort så får det bli en sväng till Seb banken för att fixa saker. Men idag blir det i alla fall att ta dagens sysslor som:
  • Skall måla om mitt rum
  • Fixa tvätten
  • Sortera ut ur min garderob
  • Fixa in nytt i garderoben
  • Laga en hälsosam kost
Nej, nu måste jag dra på mig lite mer kläder och sedan ta bussen till Mölnlycke. Så over and out

Kommentarer
Postat av: liindblaads

oj jäävlar ! du har fullt upp där ja :O

2010-10-24 @ 17:05:08
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Jossan

Bra, jag skall lätt följa

2010-10-25 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0